Kleine uk

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kleine uk. Een forum voor iedereen die kittens lief heeft.


4 plaatsers

    Wat geven jullie je volwassen katten te eten?

    alinelaila
    alinelaila


    Aantal berichten : 38
    Registratiedatum : 13-10-10
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : meppel

    Wat geven jullie je volwassen katten te eten? Empty Wat geven jullie je volwassen katten te eten?

    Bericht  alinelaila wo okt 13, 2010 6:48 pm

    De titel zegt het al: Wat voeren jullie je volwassen katten?
    Brok, blikvoer, vers? Van alles en nog wat? Deel het hier.
    Susanne
    Susanne


    Aantal berichten : 70
    Registratiedatum : 12-10-10
    Woonplaats : Hoofddorp

    Wat geven jullie je volwassen katten te eten? Empty Re: Wat geven jullie je volwassen katten te eten?

    Bericht  Susanne do okt 14, 2010 5:59 pm

    Onze volwassen katten krijgen de volwassenbrokjes van Hill´s. Alleen Lua is nierpatiënt en sinds hij van het merk Bandit vers vlees krijgt dat speciaal voor nierkatten is, eet hij ook iets meer het speciale natvoer van de dierenarts. We moeten met hem ook heel streng zijn dat hij alleen nierdieetvoer krijgt, anders krijgt hij een aantal epileptische aanvallen achter elkaar (dinsdag stonden we op het punt om hem in te laten slapen, maar gelukkig heeft het uiteindelijk toch geholpen om hem alleen nierdieetvoer te laten eten). Ze hebben bij ons de hele dag door brokjes tot hun beschikking, maar ze moeten er nog even aan wennen dat het op een krabpaal staat. Het stond eerst op een hogere kast wat heel goed ging, totdat Lua de brokjes ook ontdekte.

    Verder zijn we een beetje in de experimenteerfase wat betreft blikvoer. We geven inmiddels in elk geval geen Whiskas of Felix meer. Met de blikjes Cosma hebben we tot nu toe goede ervaringen, op de Bozita zijn ze uitgekeken (Calimero alleen niet op de scheurstripjes van de kartonnetjes Very Happy) en krijgen ze bij ons slechtere ontlasting van. In de vriezer liggen nog twee worsten Carnibest die we willen proberen. Over Animonda heb ik goede verhalen gehoord, dus dat gaan we waarschijnlijk ook uitproberen.

    Als ik niet zo bang zou zijn dat ze te weinig goede voedingsstoffen binnenkrijgen en het niet zoveel moeite zou kosten, zou ik barfen overwegen.
    alinelaila
    alinelaila


    Aantal berichten : 38
    Registratiedatum : 13-10-10
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : meppel

    Wat geven jullie je volwassen katten te eten? Empty Re: Wat geven jullie je volwassen katten te eten?

    Bericht  alinelaila do okt 14, 2010 8:10 pm

    Susanne schreef:
    Als ik niet zo bang zou zijn dat ze te weinig goede voedingsstoffen binnenkrijgen en het niet zoveel moeite zou kosten, zou ik barfen overwegen.

    Maar als je een goed menu samenstelt, is die kans op tekorten zo goed als uitgesloten.
    Op barfplaats.nl zitten genoeg mensen die zouden kunnen helpen met het maken van een goed menu waarbij alle soorten (spier, orgaan, botvlees etc) in de goede verhoudingen zijn.
    Het is inderdaad wel lastiger dan brok voeren, dat ben ik met je eens.


    Ik voer brok aan de katten. Onbeperkt.
    Vers krijg ik ze niet aan helaas. Het blijft bij af en toe een stukje kipfilet, meer niet.
    Ze krijgen brokjes van Orijen gemengd met nog een merk (meestal Sanabelle of Applaws).
    Blikvoer krijgen ze een paar keer per week. Ik varieer tussen kuipjes Alexis, Bozita, Shinycat, Cosma, Snoezepoes, Shesir, Feline porta21 en Gourmet.
    Susanne
    Susanne


    Aantal berichten : 70
    Registratiedatum : 12-10-10
    Woonplaats : Hoofddorp

    Wat geven jullie je volwassen katten te eten? Empty Re: Wat geven jullie je volwassen katten te eten?

    Bericht  Susanne do okt 14, 2010 8:54 pm

    Dank je voor de link, Aline, hij staat in mijn Favorieten om door te nemen.

    Ben blij dat ik in elk geval niet de enige ben die onbeperkt brokjes heeft staan, hoor/lees best wel vaak dat mensen vinden dat volwassen katten tweemaal daags brokjes mogen krijgen en dan liefst ook nog afgewogen. Kijken je katten je dan niet elke dag dat ze geen kuipje voer krijgen verwachtingsvol aan?
    Admin
    Admin
    Admin


    Aantal berichten : 68
    Registratiedatum : 10-10-10
    Woonplaats : Noord-Brabant

    Wat geven jullie je volwassen katten te eten? Empty Re: Wat geven jullie je volwassen katten te eten?

    Bericht  Admin do okt 14, 2010 9:02 pm

    Mijn volwassen katten mogen ook de hele dag door brokjes eten. Ik geef ze Carocat adult brokjes. Dit staat op de kattenkamer in 3 verschillende soorten bakjes en 1 grote schotel. Zo kunnen ze er altijd bij en zelf kiezen wat ze fijner vinden om uit te eten. Ook hoeven ze dus niet bij elkaar te zitten of uit het zelfde bakje te eten. iets wat ze overigens wel gewoon doen.

    Als ik natvoer geef is dit wel op de grote schotel en dan moeten ze wel samen delen. Het is maar voor de extra en vliegt er eigenlijk altijd zo in, dat spreiden geen zin heeft want dat loopt er altijd wel een wijsneus achter alle bakjes aan.

    Ik weeg het eten niet af maar weet hoeveel ze ongeveer eten binnen 24 uur en dat krijgen ze elke dag bijgevult. Het gebeurt maar zelde dat echt alles op is.
    Admin
    Admin
    Admin


    Aantal berichten : 68
    Registratiedatum : 10-10-10
    Woonplaats : Noord-Brabant

    Wat geven jullie je volwassen katten te eten? Empty Re: Wat geven jullie je volwassen katten te eten?

    Bericht  Admin do nov 18, 2010 9:03 pm

    Ik heb net voor het eerst een rol carnibest gekocht om het toch ook eens uit te proberen. Ik lees en hoor goede verhalen over het voeren van vers vlees, dat ik het ook wel eens wil proberen. Shocked (ik heb ook nog 2 andere merken meegenomen) Helaas hadden ze hier geen Bibi want dat zou mijn voorkeur hebben. Crying or Very sad

    Terwijl ik net thuis kom en de rollen uit de tas haal en even op tafel leg om ruimte in de vriezer te maken gaan er al 4 katten met de diepbevroren rollen van door. De rollen krijgen uitgebreid kopjes, likjes en knuffels van alle 4 drunken , terwijl ik las dat veel katten moeite hebben om over te stappen. Nou als dit een voorteken is, als ze het echt mogen eten dan geloof ik dat ze weinig moeite zullen gaan krijgen Very Happy

    Ik ben echt heel benieuwd hoe het zal gaan. Ik heb 1 rol nu klaar liggen om te ontdooien.
    Mochten ze het helemaal niet eten dan kan ik er Lex wel blij mee maken want als ik de verhalen lees gaan honden juist direct eten van vers vlees. Smile
    Susanne
    Susanne


    Aantal berichten : 70
    Registratiedatum : 12-10-10
    Woonplaats : Hoofddorp

    Wat geven jullie je volwassen katten te eten? Empty Re: Wat geven jullie je volwassen katten te eten?

    Bericht  Susanne do nov 18, 2010 9:21 pm

    Hahaha, liefde op het eerste gezicht. Als ze alleen al van de bevroren geur enthousiast worden, zal het ontdooit vast helemaal in de smaak vallen Very Happy. Wij hebben ook nog steeds 2 rollen carnibest in de vriezer liggen, ik ga er na het posten gelijk eentje uithalen, eventjes laten ontdooien, klein stukje afsnijden en uitproberen.
    alinelaila
    alinelaila


    Aantal berichten : 38
    Registratiedatum : 13-10-10
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : meppel

    Wat geven jullie je volwassen katten te eten? Empty Re: Wat geven jullie je volwassen katten te eten?

    Bericht  alinelaila vr nov 19, 2010 12:28 pm

    Super marijke, dat ze al met de bevroren rollen er vandoor gingen! Dat zou toch een goed teken moeten zijn zou je denken.
    Mijn hond is ook gék op carnibest. Helaas kan ik het niet betalen om hem er volledig op te eten, dus hij krijgt af en toe en verder gewoon z'n brokken. Maar als hij mocht kiezen, at ie alleen maar carnibest hoor!


    Ik heb zojuist ook weer een nieuwe lading carnibest gekregen voor de opvangkittens. Ze mogen wel wat aankomen, zijn wat mager allemaal, vooral de 2 van 9 weken.

    En susanne, ben benieuwd of het bij jou katten ook in de smaak zal vallen.
    Susanne
    Susanne


    Aantal berichten : 70
    Registratiedatum : 12-10-10
    Woonplaats : Hoofddorp

    Wat geven jullie je volwassen katten te eten? Empty Re: Wat geven jullie je volwassen katten te eten?

    Bericht  Susanne vr nov 19, 2010 3:08 pm

    Marijke, ben ook heel benieuwd hoe bij jou de carnibest is bevallen.

    Aline, Lua (oudste kat die eigenlijk op nierdieet staat) heeft lekker van de carnibest gesmikkeld. Ik hoop dan maar dat dit niet heel erg is, maar het zal vast minder ´fout´ zijn dan brokjes voor volwassen katten.

    Calimero heeft er aan gesnuffeld en wil er nog niet van eten, maar hij moet denk ik even wennen. Hij eet wel heel goed van de bandit, dat wat grover gemalen lijkt dan carnibest en hij moest ook even wennen aan gedroogde visjes, dus ik denk dat het nog wel gaat komen.

    Enya en Bandit hebben er ook aan gesnuffeld, ze lijken niet zo heel dol te zijn op vers, want ze laten de bandit van Lua ook aardig met rust.

    Proe ligt nog lekker te slapen, maar ze lust de bandit ook goed, dus denk dat zij het wel lekker gaat vinden. En anders hebben we ook nog de vismix Very Happy.

    Hopelijk gaan de opvangkittens bij jou weer lekker groeien van de carnibest.
    Admin
    Admin
    Admin


    Aantal berichten : 68
    Registratiedatum : 10-10-10
    Woonplaats : Noord-Brabant

    Wat geven jullie je volwassen katten te eten? Empty Re: Wat geven jullie je volwassen katten te eten?

    Bericht  Admin vr nov 19, 2010 5:31 pm

    Ze hebben de eerste keer carnibest hier gehad en....

    Vooral Bandit vond het erg lekker (daar ben ik heel blij om want vooral voor Bandit wilde ik gaan experimenteren) Ook Tjundi zat weer hard grommend met dikke pluim staart en zijn pootjes klaar in de houding bij het bakje te eten. Ik denk dat hij het ook wel lekker vond.

    Alvino was er niet zo weg van pas toen ik er een beetje blikvoer doorheen deed zat hij mee te eten.
    Ferrell heeft 2 hapjes gegeten met lange tanden en was er klaar mee vond hij zelf.

    De 2 witjes (meisje en Jop) vind het heerlijk en zaten lekker mee te smullen.

    Lex mocht ook een beetje proeven en wist niet hoe snel hij het naar binnen moest werken wat ook gepaard ging heel wat gegrom voor het geval een kat in zijn buurt durfde te komen. Zij bakje is uitgebreid (met een hoop gerammel) uitgelikt.

    Zo voor de eerste keer vond ik het dus niet tegen vallen en ben ik vooral heel blij dat Bandit dit wel lust want Bandit is echt een moeilijke eter en lust eigenlijk niets (zelfs geen katten snoepjes of AD voer)
    Ik vind hem er ook nog steeds niet zo goed uitzien wat vacht betreft dus kan wel wat extra's gebruiken aan goede voeding.


    Laatst aangepast door Admin op vr nov 19, 2010 5:54 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Susanne
    Susanne


    Aantal berichten : 70
    Registratiedatum : 12-10-10
    Woonplaats : Hoofddorp

    Wat geven jullie je volwassen katten te eten? Empty Re: Wat geven jullie je volwassen katten te eten?

    Bericht  Susanne vr nov 19, 2010 5:48 pm

    Fijn dat het vooral bij jouw Bandit wel goed in de smaak valt, Marijke. Hopelijk gaat zijn vacht er ook weer wat beter van uit zien, omdat die lekkere gezonde voedingsstoffen naar binnen krijgt. Geweldig ook dat Tjundi er zo enthousiast van wordt. Ik lees best vaak dat het vooral bij kittens al snel heel goed gaat.

    Jammer van Alvino en Ferrell, maar misschien dat als ze er eenmaal aan gewend zijn, ze niets anders meer willen.

    Haha, zelfs Lex mag dus gezellig meedoen met de carnibest. Hij is dan wel lekker verwend.
    Admin
    Admin
    Admin


    Aantal berichten : 68
    Registratiedatum : 10-10-10
    Woonplaats : Noord-Brabant

    Wat geven jullie je volwassen katten te eten? Empty Re: Wat geven jullie je volwassen katten te eten?

    Bericht  Admin vr nov 19, 2010 6:06 pm

    Ja ik ben echt wel blij dat bandit dit eet. Het is niet zo dat bandit er echt heel slecht uit ziet maar vind hem gewoon minder mooi glanzen dan wat hij heeft gedaan. Sinds hij in April zo ziek is geweest lijkt dit nog steeds niet helemaal hersteld te zijn. Hij is sindsdien ook echt afgevallen (op zich niet heel erg wat hij was wat te dik en is nu eigenlijk perfect) Ik hoop dat vooral hij hier va gaat profiteren.

    Tjundi doet altijd zo malloot. Ook met speeltje enz alles waarvan hij vind het alleen recht op te hebben gaat gepaard met een heel ritueel, van grommen, pluimstaarten, in het ronte meppen (ook naar mij of bijv een vorkje met meer eten eraan) en als finale blazen en alle haren overeind. hihi ik kan er altijd zo lachen hoe hij zich ontzettend aansteld want niemand hier is onder de indruk van zijn gedrag en doe gewoon hun eigen ding. Die arme Tjundi...hihi

    Alvino heeft uiteindelijk ook wel lekker zitten mee smikkelen maar pas na dat ik er een beetje blikvoer doorheen had gedaan. Dat geeft toch extra geur aan het goedje. Ferrell heeft maar 2 hapjes genomen en leek wat terleurgesteld. Hij was er dus snel klaar mee en ging alles maar begraven terwijl de rest vrolijk zat te eten. Gelukkig eten ze gewoon binnen op het laminaat dan Ferrell begraven wat hij wilt hihi.

    Lex vond het heerlijk! Zelfs na het uitlaten rende hij meteen naar zijn bakje om nog eens even erdoorheen te likken of er niet per ongeluk nog restje in zouden zitten. Smile

    Bij jou zijn er dus ook niet allemaal even dol op zo te lezen. Ik heb ook bewust wat andere smaakjes nog meegenomen van 2 andere merken om wat uit te proberen. Ik zou het liefst Bibi voeren (zou nog beter moeten zijn en is zelfs wat goedkoper dan carnibest) maar dat verkopen ze hier helaas niet. De opvangers aten er hier ook meteen van. Schijnbaar werkt dit ook bij jongere dieren beter omdat die nog niet zolang brokjes eten. Ik had gelezen hoelanger ze al brokjes eten hoe moeilijker het zou zijn om ze om te zetten naar vers voer, dus misschien is dat wel de verklaring.
    alinelaila
    alinelaila


    Aantal berichten : 38
    Registratiedatum : 13-10-10
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : meppel

    Wat geven jullie je volwassen katten te eten? Empty Re: Wat geven jullie je volwassen katten te eten?

    Bericht  alinelaila vr nov 19, 2010 6:28 pm

    Maar dat Ferrel toch 2 hapjes heeft genomen is al heel goed! Heeft ie dus wel een beetje interesse Smile

    Over Bibi heb ik al meerdere goede verhalen gehoord. Helaas is dat hier in de buurt slecht te krijgen. Het dichtsbijzijnde verkooppunt is 50 minuten rijden..

    Hoe is jullie ervaring met andere kvv's trouwens?
    Je hebt ook nog: Haaksbarf, All animal, Tinlo barfmenu, Prins en Smuldier.


    Ik heb alleen ervaring met Carnibest en Smuldier. De rest is hier niet/zeer slecht verkrijgbaar.
    Carnibest wordt in mijn wijk verkocht en smuldier bij de supermarkt op 200m. van m'n huis dus da's wel makkelijk Wink
    Smuldier wordt hier wisselend gegeten. Sommige kittens vinden het smerig, andere zijn er dol op.
    Carnibest wordt altijd goed gegeten. Heb nog nooit een kitten gehad die het niet lekker vond.
    Admin
    Admin
    Admin


    Aantal berichten : 68
    Registratiedatum : 10-10-10
    Woonplaats : Noord-Brabant

    Wat geven jullie je volwassen katten te eten? Empty Re: Wat geven jullie je volwassen katten te eten?

    Bericht  Admin vr nov 19, 2010 6:55 pm

    Ik heb zelf nog niet echt ervaring met voeren van vers eten. Dit is nu de eerste keer dat ik het probeer. Ik heb er wel heel veel over gelezen en veel uitgezocht van te voren omdat ik niet zomaar vanalles wil gaan geven zonder echt te weten hoe en wat.

    Bibi kwam hier eigenlijk als beste uit. (uit mijn kleine onderzoek dan en wie ben ik) Bibi is 1 van de eerste producten die op de markt kwamen en bestaal al 27 jaar. Carnibest is in "de leer" geweest bij Bibi om het zo maar te zeggen.

    Ik heb ook smuldier gekocht (die ligt nog in de viezer, was inderdaad bij de supermarkt te verkijgen voor 49 cent per 400 gram) en nog een ander merk Stawi volgens mij vergelijkbaar met smuldier (prijs in elk geval dan). Over smuldier heb ik wisselende verhalen gehoort. Ten eerste is het voor honden en katten en zit er in de complete versie pens verwerkt wat niet bij alle katten in de smaak valt. Daarnaast zou je moeten oppassen bij smuldier op het taubine gehalte want dat zou er niet of nauwelijks in zitten, iets wat katten wel nodig hebben. Dit zou je kunnen aanvullen met geregeld een kattensnoepje geven waar taubine in zit. De smuldier hart e.d. zijn zeker wel goed om te geven maar is GEEN compleet voer. Er zit niet alles in wat een kat dagelijks nodig heeft maar wel een goede afwisseling of aanvulling op het complete voer.

    Ook Bandit kwam er goed uit net als Haaksbarf. Ik vind alleen de prijzen vrij hoog en moeilijker te verkrijgen wat ik vooral lees is dat het handige van het ene merk ten opzichte van het andere merk meer in de verpakking (grote of juiste kleine) en soorten (vleesmix, lam, kip enz) of in de grofheid van de stukken vlees en bot zit. Katten zijn nou eenmaal snel op iets uitgekeken of juist maar 1 ding lusten. Dan kan het ene merk een betere optie zijn dan een ander merk.

    Over all animal en prins werd eigenlijk niets beschreven. Dus daar weet ik niets van. Wilt niet zeggen dat het slecht is.

    Nouja mijn ervaringen zal ik zeker laten weten als ik er wat meer heb uitgeprobeerd.

    Wat ik verder gelezen heb is dat het af en toe ook goed is om iets vers te geven wat niet in de complete versie zit zoals een rauw visje, een rauw ei, een verse kwartel met of zonder veren (dat zou ik zelf niet zo snel doen zeg ik eerlijk, maar zou wel goed zijn omdat het een ander product is dan bijv kip ) kippen vleugels enz om op te knauwen op de botten enz voor de tanden en tandsteen.

    Daarnaast kun je bij katten met nier/blaas problemen, proberen wat appenazijn door het voer mengen om de urine iets te verzuren en om de ph waarde beter te krijgen. (maar dan moet je wel weten wat er aan de hand is met de blaas/nieren.)
    Susanne
    Susanne


    Aantal berichten : 70
    Registratiedatum : 12-10-10
    Woonplaats : Hoofddorp

    Wat geven jullie je volwassen katten te eten? Empty Re: Wat geven jullie je volwassen katten te eten?

    Bericht  Susanne vr nov 19, 2010 7:42 pm

    Hahaha, Tjundi maakt al net zo´n stoere indruk als Calimero op de andere katten. Ach ja, als Calimero denkt dat het helpt om anderen uit de buurt van zijn voer en speeltjes te houden en de anderen er geen last van hebben, dan vind ik het ook wel schattig.

    Wij hebben ervaring met bandit (alleen de nier/blaas/diabetesvariant), dat is een stuk grover gemalen dan carnibest en je ziet stukjes bot en dergelijke zitten. Bij Lua, Proe en Calimero gaat dat er goed in. Smuldier hebben we geloof ik ook wel eens geprobeerd, maar dat was bij onze katten geen succes. Prins hebben we een aantal maand geleden geprobeerd, de eerste keer vonden ze het allemaal heel lekker en daarna moesten ze het niet meer (zijn af en toe net katten Rolling Eyes).

    Carnibest is dichtbij ´onze´ supermarkt te krijgen in de dierenwinkel en met bandit hebben we de mazzel dat er toevallig een verkooppunt dicht in de buurt zit. Wij eten zelf zoveel mogelijk biologisch en dan is het ook wel een prettig gevoel voor ons dat onze katten in elk geval af en toe wat biologisch vlees (bandit) krijgen waar niet teveel mee gerotzooid is en natuurlijk de dieren een beter leven gehad hebben.

    Een aantal jaren geleden heb ik al een paar keer gekeken naar informatie om te kunnen barfen, maar toch bang dat dit niet compleet genoeg zou zijn en te lastig met bereiden, dus dan vond ik deze complete versvarianten een geweldige uitkomst. Met kerst wil ik wel het een keer gaan proberen met barfen, hoop dan alleen wel dat ze het lekker gaan vinden en dat ik de ingrediënten kan vinden.

    Eens in de paar maand halen we verse vis bij een viskraam en dan krijgen de katten er ook een beetje van mee. Rauw ei zouden we ook wel vaker kunnen geven, Enya is er in elk geval dol op. Een heel dier, als kwartel, vind ook weer een beetje eng om te geven.

    Dank je ook voor de tip van de appelazijn, Marijke, ik zal dat eens vragen aan onze dierenarts of dat verstandig is om te geven in Lua´s geval. Zou super zijn als dat zou helpen.
    Bic
    Bic


    Aantal berichten : 49
    Registratiedatum : 11-10-10
    Woonplaats : Nijmegen

    Wat geven jullie je volwassen katten te eten? Empty Re: Wat geven jullie je volwassen katten te eten?

    Bericht  Bic za nov 27, 2010 3:53 pm

    Carnibest fiets er hier wel in haha
    Vooral alle kittens vinden het heerlijk Smile
    En ze groeien er inderdaad goed van

    Niet alle katten vinden het lekker,scooby tessa lotus en luna willen er echt niets van weten,lopen er zelfs voor weg Wink

    Aangezien ik niet alleen maar carnibest gaan geven ivm financien,krijgen ze daarnaast ook ander natvoer,en dat is elke keer verschillend
    Daar zit ook wel eens wat minder goed voer tussen van bijvoorbeeld whiskas felix of gourmet,maar dat vinden ze lekker en is nog wel eens in de aanbieding,dus dan koop ik het
    Whiskas koop ik trouwens zelf nooit,maar als ik het krijg geef ik het dus aan de katten,zonde om niet te gebruiken,want ze vinden het wel reuze lekker (vergelijkbaar met een frietje mayo voor ons??)

    Brokjes staan er hier 24/7
    5 bakjes met verschillende merken staat er in de keuken
    Voor de kittens heb ik altijd royal canin
    Maar verder heb ik allelei merken,ook weer afhankelijk van wat ik van mensen krijg
    Als ik het zelf koop,probeer ik wel goeie merken te kopen,zo krijgen scooby en tessa altijd light van royal canin omdat ze te dik zijn
    Verder heb ik de merken bozita,orijen,eukanuba,prins,porta,hills.....maar daarnaast zitten er dus ook wel eens brokjes tussen van gourmet of felix

    Voordeel hiervan is dat ik geen lastige eters heb,ze eten eigenlijk alles Laughing Natuurlijk hebben ze wel hun voorkeuren,en het grappige vind ik ook dat als ik weer eens een ander merk heb dat ze dan allemaal tegelijk uit dat bakje willen eten Laughing

    Ze zeggen toch wel dat katten niet van verandering houden en het graag bij 1 merk houden?
    Nou daar merk ik hier niks van hoor,als ik telang 1 merk heb gebruikt,willen ze het zelfs helemaal niet meer eten
    "tijd voor iets nieuws vrouwtje" Laughing

    Bic
    Bic


    Aantal berichten : 49
    Registratiedatum : 11-10-10
    Woonplaats : Nijmegen

    Wat geven jullie je volwassen katten te eten? Empty Re: Wat geven jullie je volwassen katten te eten?

    Bericht  Bic zo nov 28, 2010 10:33 am

    Vergeet ik het belangrijkste voer van dit moment te vermelden
    SHEBA natuurlijk Very Happy
    Want ja daar hebben we nu een flinke voorraad van,dus dat zullen ze moeten eten Laughing

    Gesponsorde inhoud


    Wat geven jullie je volwassen katten te eten? Empty Re: Wat geven jullie je volwassen katten te eten?

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 12:21 pm